לקוחות מספרים
seperator1.png
" האדיבות, העזרה המהירה, דרך ההבנה הטכנית הטובה והגישה האנושית,
ביחד עם שרותיות שתמיד עמדה בסטנדרטים לשביעות רצונם של הדיירים עמדה תמיד בראש מעייניו של פיני"

וועד בית ודיירים של בניין ברחוב ישה חפץ 16, תל אביב
" פיני נתן לנו שירות מקצועי ברמות הכי  גבוהות , שירות ניהולי יוצא מגדר הרגיל 
וכמובן הרבה אוזן קשבת ופתרונות לבעיות השונות בין הדיירים בבניין" 

וועד הבית ההגנה 1-7 רמת השרון
iconcustomerssay.png
הייחודיות שלנו
חברת ניהול העוסקת בראש ובראשונה בניהול.ניהול טוב מחייב הליכי עבודה ברורים ומסודרים.
לפיכך פיתחנו תוכנית עבודה בת שמונה שלבים הכוללת: ניקיון, אחזקה, גינון, גביית כספים ופיקוח על תחזוקת הבניין לפי דרישת הלקוח ובהתאמה לתקציב העומד לרשות החברה.

להלן תוכנית העבודה המתארת את עקרונות הפעולה שלנו:

יצירת קשר ראשוני עם נציגות הדיירים – וקביעת פגישת הכרות
פגישה ראשונית - נציג מטעם החברה עורך סיור במבנה עם נציגות הדיירים,
 אוסף את הנתונים הדרושים וקובע פגישה נוספת שבה יידונו הנושאים הבאים:
 א. תוכנית עבודה שנתית ב. תקציב אחזקה שנתי ג. תקציב שיפורים ד. הצעות ייעול.  
בניית תכנית עבודה מפורטת ותכנית תקציבית משוערת , הגשה לאישור נציגות דיירי הבניין .  

פגישה שניה – דיון על תוכנית עבודה שנתית והסכם התקשרות.

תחילת עבודה – הצגת תוכנית רבעונית לשיפור הליקויים שנתגלו ותחילת עבודה שוטפת.
מוקד שירות לקוחות – נותן מענה מיידי לפתרון ליקויים שנתגלו על ידי דיירי הבית ומדווח על הצעדים שננקטו לפתרון הליקויים הללו. 
דו"ח אחזקה – אחת לרבעון יקבל וועד הבניין דו"ח מקיף הכולל פרוט הליקויים שנתגלו, דרכי הטיפול בהן ושדרוגים שבוצעו במבנה.
פגישה חצי-שנתית - אחת לחצי שנה (חציון) יוזמת החברה פגישה עם וועד הבית לשם סקירת החציון האחרון וקביעת יעדי עבודה לחציון הבא.
בסוף כל שנה מעבירה החברה לנציגות הדיירים דו"ח פעילות ודוח כספי מפורט.

רפאל גרופ
קבוצה של אנשי מקצוע שירותיים - לטיפול איכותי באווירה רגועה !
הצעת מחיר בסיסית ב - 2 דקות ....








להתאמה אישית מלא את הפרטים הבאים ושלח :



המשרדים שלנו

seperator gold.png
about.png   אודות
‏חברת רפאל גרופ הוקמה עקב הביקוש והצורך ההולך וגובר לניהול מקצועי ומיומן של בנייני מגורים, משרדים ומבני ציבור. כיום, החברה נחשבת למובילה בארץ בתחום השרות המוקפד והמקצועי וזוכה להערכה רבה הן מלקוחותיה והן מעמיתיה. זאת בשל ההקפדה היתרה והיוצאת דופן בתחום השרות ויתרונות מקצועיים משמעותיים הכוללים:
הנהלה מנוסה, קשובה ואכפתית ‏בעלי החברה ומנהליה מביאים עמם ניסיון רב שנים בתחומי פעילות החברה. אנו מבינים באמת את חשיבות השמירה וההקפדה על שימור הנכס שלכם ופועלים ללא לאות לשיפור איכות חייכם והשבחת הנכס לאורך זמן.

place.png   כתובות
mail.png
אוסישקין 27, רמת השרון, ישראל
hours.png
ראשון עד חמישי: 9 עד 15
שישי-שבת: פניות חירום, מענה אנושי ישיר 24/7 למקרים דחופים

social.png   שירות חובק עולם
חרטנו על דגלנו את נושא השירות ומסורה לטובת ניהול איכות אשר מבטיחה ללקוח טיפול מסור וקפדני בכל עת ולכל צורך. 
rafael1.png
All rights reserved 2014
SIMBLAWebsite Builder